wtorek, 21 października 2014

Nie mogło zabraknąć i Tarnowa

Lubimy Tarnów, a Tarnów lubi nas. Tym razem pokazały to dziewczyny z Gimnazjum nr 2 im. Mikołaja Kopernika i Technikum nr 1.

W końcu przełamałam stereotyp informatyka i zauważyłam, że informatyka może być ciekawa!

Dowiedziałam się, że jednak kobiety znają się na informatyce i dają sobie radę z różnymi zadaniami. Dowiedziałam się, że informatyka nie jest taka nudna i znanie paru sztuczek może prowadzić do fajnej zabawy.

Widziałam, że inżynierowie Google naprawdę lubią to, co robią i znają się na tym oraz to wcale nie wyróżniają się z tłumu poprzez noszenie kujońskich okularów.

Zobaczyłam, że płeć, rasa lub stan zdrowia nie wpływają na sposób twojej pracy jako informatyka.

Po dzisiejszej wizycie przekonałam się do tego, żeby w liceum wybrać klasę o profilu ścisłym.

wszystko jest fajnie<3
ps: macie przystojnych programistów

:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz